وبلاگ رسمی و شخصی آریا آدینی

وبلاگ رسمی و شخصی آریا آدینی

فاصله ها را با یک نگاه میشود برچید ، فاصله ها را برچین ، نگاهم کن

 

در وصف کمپانی

ROCK STAR GAME 


شروع:
همه چیز در چند دهه پیش شروع شد. یعنی در سال های 1972 تا 1974. در طی این سالها در کشور انگلستان دو برادر متولد شدند. برادر بزرگتر "سم" و برادر کوچکتر "دن" نام داشتند. نام خانوادگی آنها نیز " هاوسر " بود .رویای این دو برادر از بچگی(به گفته خودشان) این بود که به یکی از ستارگان موسیقی راک تبدیل شوند زیرا در دهه 70 و 80 میلادی موسیقی راک پیشتازی می کرد و این دو برادر نیز تحت تاثیر اتفاقات پیرامون خود در آن زمان آرزو داشتند به ستارگان موسیقی راک تبدیل شوند. اما سرنوشت آنان چیز دیگری بود که اصلا به موسیقی راک ربط نداشت! 27 الی 28 سال از تولد این دو که حالا مرد شده بودند می گذشت و سال 1998 فرا رسیده بود. این دو برادر که رویایشان به واقعیت نپیوسته بود مدتی بود که به صنعتی نو ظهور به نام بازی های رایانه ای علاقه ای وافر پیدا کرده بودند و دوست داشتند وارد این عرصه شوند. بالاخره در زمستان همان سال با تلاش روزانه این دو مرد شرکتی در نیویورک تاسیس شد به نام ROCKSTAR GAMES و از اینجا بود که دست سرنوشت به کمک برادران آمد.
شاید شما تا به حال توجه نکرده باشید ولی لازم به ذکر است که نام شرکت بازی سازی این دو برادر برگرفته از رویای کودکیشان است که نتوانستند به آن برسند ولی کاری کردند که نام آن تا ابد جاودانه باشد. شرکت راکستار در ابتدا ، مانند همه شرکتها ، شرکت کوچکی بود اما هر روز پیشرفت کرد و همانطور که می دانید همکنون یکیاز بزرگترین شرکت های صنعت گیم می باشد. در حال حاضر "سم" ریاست شرکت را بر عهده دارد و برادر کوچک ترش "دن" معاون و نایب رییس شرکت است. شاید به توان گفت راکستار شرکتی بود که ره صد ساله را یک شبه پیمود و این امر را فقط مدیون یک چیز بود و آن هم اینکه در همان سال تاسیس یعنی 1998 بازی را ساخت به نامGrand Theft Auto که همکنون این بازی بیشتر شبیه یک اسطوره است تا یک بازی کامپیوتری !!!
همکنون ساختمان مرکزی راکستار در آمریکا و در شهر نیویورک و در منطقه ای به نام سوهو قرار دارد.

RedDead : Redemption در بهار سال گذشته ( درست همین موقع !! ) عرضه شد و امسال در مراسم VGA توانست خود را به عنوان برترین بازی سال 2010 معرفی کند. توصیف Red Dead : Redemption واقعا سخت است. در واقع " مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید " . اگر می خواهید Red Dead : Redemption به درستی درک نمایید باید خودتان آنرا بازی کنید . اما توضیح کوتاهی در مورد بازی ضرری ندارد. بازی شما را در نقش فردی به نام " جان مارستن " قرار می دهد . بازهم غرب وحشی آماده پذیرایی از بازی کننده هاست اما این بار بسیار وسیع تر از آنچه که حتی فکرش را بکنید. داستان Red Dead :Redemption به قدری زیباست و آنقدر خوب روایت میشود که محال است کسی بازی را آغاز کند و آنرا نیمه تمام بگذارد. از سویی گیم پلی و محیط های بازی آنقدر خوب و عالی طراحی شده اند که وقتی در حال بازی کردن Red Dead : Redemption هستید دقیقا حس می کنید خودتان در غرب وحشی هستید و افسار یک اسب را در دست گرفته اید. Red Dead : Redemption مملو از شگفتی است و این شگفتی های محدود به یکی دوتا نمی شوند و تا خودتان بازی را تجربه نکنید این شگفتی ها را درک نخواهید کرد اما بگذارید به عنوان مثال یکی از این شگفتی های این دنیای غنی راکستاری را برایتان باز گو کنم. این اتفاقات در دنیای Red Dead : Redemptionافتاده و من در نقش جان مارستن بودم. به یکی از شهر های مکزیک رسیده بودم که اگر اشتباه نکنم نامش Casa Madrugada بود . به دنبال یک خانه بودم تا بتوانم بازیم را در آن ذخیره کنم. ناگهان یک مغازه آهنگری توجه مرا به خود جلب کرد. گیم پد کنسول را زمین گذاشتم و تصمیم گرفتم دقایقی به مشاهده آهنگر بپردازم . در ابتدا او شروع کردن به کوفتن یک تکه آهن که انگار نعل اسب بود. بعد از چند دقیقه وی برگشت و با اهرم مخصوص آهن داغ را نگاه کرد و با دیگر شروع به کوفتن آهن کرد. این عمل سه بار تکرار شد و آهنگ گر آهن را بلند کرد و آنرا در آب گذاشت تا سرد شود و سپس آنرا بیرون آورد و روی تعداد زیادی از نعل های ساخته خودش انداخت. سپس گویی که انگار خسته شده باشد روی یک نیمکت در کنار مغازه اش نشست و از روی میز کنارش لیوان آبی را برداشت و شروع به نوشیدن کرد و پس از نوشیدن عرق خود را با دستمالی خشک کرد!!! بازی را ذخیره کردم و صبح روز بعد در دنیای بازی بازهم به مشاهده آهنگر پرداختم وی اینبار وقتی خسته شد سری به کافه شهر زد و یک نوشیدنی خرید و آنرا نوشید و دوباره به سرکار خود بازگشت !! و این همان خلاقیت و هنر راکستاری است که در سراسر مقاله بحثش را می کردم. Red Dead : Redemption شاهکاری است تا سالهای سال کهنه نمی شود پس هرکاری می کنید بکنید ولی Red Dead : Redemption را بازی کنید !!!

                           
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: آریا آدینی ׀ تاریخ: شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , farhangshahr23.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com